Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/walki/public_html/inc/meta.html on line 216

Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/walki/public_html/inc/meta.html on line 220
Chcesz tutaj mieć baner? Zapraszam na Forum.fight-club.pl!


Techniki MMA - partner, grappling, obalenia



Techniki Bokserskie / Poglądowy Kurs Boksu cz 1.


Techniki Muay Thai

Najnowsze





Dieta redukcyjna - odchudzanie



Dieta redukcyjna polega na utrzymywaniu ujemnego bilansu kalorycznego. Przed ulozeniem diety nalezy wyliczyc nasze zapotrzebowanie kaloryczne -


Dla mężczyzn:
1. Mnożymy wagę x 24 godziny = podstawowe zapotrzebowanie kaloryczne (BMR)
2. BMR x współczynnik aktywności = dzienne zapotrzebowanie kaloryczne

Dla kobiety:
1. Mnożymy wagę x 24 godziny = podstawowe zapotrzebowanie kaloryczne (BMR)
2. BMR x 0,9 = poprawiony BMR dla kobiet
3. poprawiony BMR x współczynnik aktywności = dzienne zapotrzebowanie kaloryczne

Współczynnik aktywności:
-Bardzo aktywny = 1.4 - 1.5 (Codzienne intensywne ćwiczenia + praca fizyczna przez większa cześć dnia)
-Aktywny = 1.3 1.4 (Codzienne intensywne ćwiczenia + praca 'na nogach')
-Średnio Aktywny = 1.1 - 1.2 (Ćwiczenia 3 razy/tydzień + praca siedząca)
-Nisko Aktywny = 1 (brak ćwiczeń + praca siedząca)

Po wyliczeniu jesli wyjdzie nam np 3000 nalezy "obciac". Ja w swojej diecie przy 3000 zapotrzebowania trzymam sie 2800+aeroby i sztuki walki.

Produkty dozwolone w diecie:

1. Pieczywo jasne, czerstwe, sucharek, herbatnik
2. Drobne kasze: manna, krakowska, jęczmienna, łamana, ryż
3. 2 % mleko słodkie i zsiadłe, mleko w proszku odtłuszczone, ser biały chudy
4. Jaja gotowane na miękko, w koszulkach, ścięte na parze, jaja sadzone, omlety
5. Mięso chude: wołowina, cielęcina, wieprzowina - w bardzo ograniczonej ilości, kurczaki; ryby chude: dorsz, leszcz, płastuga, sola
6. Wędliny chude: szynka, polędwica, kiełbasa chuda szynkowa, parówki z ograniczonej ilości
7. Masło, olej sojowy, słonecznikowy, rzepakowy, oliwa wysokogatunkowa margaryna
8. Ziemniaki gotowane, tłuczone, puree
9. Marchew, kalafior, buraki, dynia, szpinak, kabaczek, zielony groszek, fasolka szparagowa, zielona sałata, cykoria, pomidory
10. Owoce dobrze dojrzałe bez pestek, jabłka, truskawki, morele, brzoskwinie, pomarańcze, banany, maliny, porzeczki
11. Cukier w bardzo ograniczonych ilościach, miód, dżem
12. Łagodne przyprawy: sól, sok z cytryny, koper zielony, kminek, cukier, cynamon, wanilia
13. Zupy niskoenergetyczne czyste - barszcz, pomidorowa, zupy jarzynowe, owocowe mało słodkie
14. Potrawy mięsne: gotowane, duszone bez uprzedniego obsmażania,
pieczone w folii lub pergaminie
15. Kompoty, kisiele, musy, galaretki, wszystkie potrawy z małą ilością cukru
16. Herbata, kawa zbożowa z mlekiem, kawa naturalna bez cukru, napoje owocowe i warzywne

Produkty zabronione:

1. Pieczywo razowe żytnie i pszenne, każde pieczywo świeże, grube kasze: pęczak, gryczane, grube makarony
2. Przetwory mleczne przekwaszone, sery żółte i topione, ser biały
tłusty
3. Jaja gotowane na twardo i smażone
4. Tłuste mięsa: wieprzowina, baranina, gęsi, kaczki, dziczyzna, wędliny tłuste; ryby: węgorz, makrele, łosoś, śledź, sardynka; mięsa peklowane, wędzone, konserwy mięsne i rybne
5. Śmietana, smalec, słonina, boczek, łój wołowy i barani, margaryny
6. Frytki, wszelkiego rodzaju ziemniaki smażone, placki ziemniaczane, pyzy
7. Wszystkie odmiany kapusty, ogórki, rzodkiewki, rzepa, papryka,
szczaw, cebula, grzyby
8. Wszystkie owoce niedojrzałe, gruszki, śliwki, czereśnie, orzechy
9. Groch, fasola, soczewica, bób
10. Ostre przyprawy ocet, pieprz, musztarda, papryka, pikle
11. Kapuśniak, zupa ogórkowa, grochówka, zupy zaprawione zasmażkami,
zagęszczone mąką
12. Potrawy mięsne: smażone, duszone, pieczone tradycyjnie
13. Torty i ciastka z kremem, pączki, faworki, tłuste ciasta, desery i ciasta z cukrem
14. mocne kakao, płynna czekolada, wszystkie napoje słodzone, napoje
alkoholowe


TABELA WARTOSCI ODZYWCZYCH- http://www.dobradieta.pl/tabele.php

Jak chodzi o zrzucenie tluszczu polecam trening interwałowy HIIT stosowany przez zawodnikow rowniez w celu poprawy kondycji w walce. Polega on na przeplataniu odcinków pokonywanych z bardzo dużą intensywnością z odcinkami odpoczynkowymi, w czasie których intensywność jest znacznie mniejsza. (wiecej - www.tkd.4.pl art kondycja w walce)

PRZYKłADOWY TRENING OPARTY NA BIEGU

1. Rozgrzewka - 5 minut
2. Niemal maksymalny sprint - 30 sekund
3. Trucht - 30 sekund

Powtórzyć punkty 2 i 3 siedmiokrotnie

4. Ochłonięcie - 5 minut
_________________
"Nie boje się kogoś kto trenował 10000 kopnięć, boje się tego kto 10000 razy trenował jedno kopnięcie..." - Bruce Lee

www.tkd.4.pl
Dodał/a:Spitfire
Skomentuj! / Zobacz Komentarze!





Prześlij te informacje znajomemu Wklej mu ten adres (gg,tlen,e-mail)

Poprzednia Strona



Login:

Hasło:

Zapamiętaj

EliteXC - Return Of The King walki do obejrzenia ONLINE!

KSW9 - Konfrontacja Sztuk Walki 9 walki do obejrzenia ONLINE!

SENGOKU I - WALKI do obejrzenia ONLINE!

The Contender Asia - Walki online!!

Nokauty

Nokaut knockout Walka boks KO highlight Techniki Walki karate UFC Pride taekwondo TKD



Designed by Tycho (at) fight-club.pl @2007

filmy